Június 27-28-án egy osztrák szervezésű versenyre utaztam Rijekába. Az idő jónak ígérkezett, sőt túl jónak is, 33-35 fokot jósoltak, ami versenyzés szempontjából már nem annyira jó.
A rijekai pálya egy érdekes és gyors pálya tulajdonképpen 2 erősebb féktáv van az egész pályán a többi kanyart majdhogynem fékezés nélkül lehet teljesíteni. Én tavaly mentem ezen a pályán először akkor a régi motorommal 1.43.4-es időt sikerült futni.
Mivel most új motorral érkeztem és ez a motor erősebb így bíztam benne hogy sikerül pár másodpercet találni a pályán. A reggeli regisztrációt követően C csoportos matricát kaptam, ami a második gyors csoportot jelenti (itt fordítva vannak a kategóriák a többihez képest). Az első felmenetel második köreben kaptam a hideg zuhanyt ismét leállt a motorom.Egy kalandos visszaút után a boxba szétszedtem és próbáltam kitalálni mi lehet a baj.
Oda jött egy versenyző társam és segített megfejteni a „rejtélyt” , addig „turkáltunk” a kábelek között míg egyszer csak Johnny rámutatott egy kábelkötegre aminek a külső burkolata sérült volt. Szétbontottam a kábel köteget és megtaláltuk a „bűnöst”. Pár perc alatt újra szigeteltem a kábeleket és újra működött a motor. A következő időmerő edzéseken kifogástalanul működött a motor és a nap végére sikerült futnom egy 1.39.6-os időt,a aminek nagyon örültem. Ezzel az idővel a másnapi versenyen az 5-ik rajtkockából vághattam neki a versenynek, de meg volt hatra 2 időmerő futam másnap délelőtt, ezért nyitott volt meg a kérdés honnan rajtolok.
A következő nap időmérőjen nem sikerült időt javítanom, így maradtam az 5. rajt helyen. Dél körül már 35 fok volt így átgumiztam a motort és „0”-as gumival vágtam neki a versenynek. A rajtrácson elfoglaltuk a helyünket és vártuk a rajtot.
Kigyulladtak a piros lámpák és vártuk hogy elaludjanak, hogy kezdetét vegye a verseny. Az első sorban állok úgy gondolták ezt nem várják meg, így még világító teli piros lámpánál elrajtoltak, ami nem kis kavarodást okozott a mezőnyben. A verseny bírok újra akarták indítani a mezőnyt, de a szervezők (gondolom az időcsúszás miatt) úgy döntöttek így folytatjuk. A verseny végzetével megreklamáltuk a rajtot és végül megbüntették a korán rajtolókat, így az 5. helyen sikerült befutnom. Összesítésben a 196 versenyzőből a 38. helyet foglaltam el. A versenyen sikerült megfutnom a legjobb időmet ami 1.38.622 volt. Összességében pozitívan zártam ezt a két napos versenyt. Meglett a motor hibája sikerült megjavítanom a PB-met és egy izgalmas versenyen vagyok túl. Remélem minél hamarabb visszatérhetek Rijekaba és újra izgalmas perceket tölthetek itt.
Legközelebb Szlovákiába megyek a magyar OB futamara, tartsatok velem oda is!